Tradicija duga viลกe od ฤetiri desetljeฤa se prekida. Ameriฤka kompanija Topps sklopila je dogovor s UEFA-om da zamijeni poznatu talijansku tvrtku Panini kao UEFA-in ekskluzivni partner za naljepnice i kolekcionarske predmete za buduฤa europska prvenstva. Topps je objavio kako je dogovor postignut danas, a trener Rome, Jose Mourinho, odabrat ฤe igraฤe koji ฤe se naฤi u albumu naljepnica.
Europsko prvenstvo 1980. u Italiji bilo je prvo na kojem je Panini bio partner UEFA-e , no ฤitava je priฤa krenula joลก na Svjetskom prvenstvu u Meksiku deset godina ranije. Topps, kojeg je u sijeฤnju kupila globalna digitalna sportska platforma Fanatics, veฤ ima partnerstvo s UEFA-om i proizvodi memorabilije za muลกku i ลพensku Ligu prvaka.
Zapoฤet ฤe svoju priฤu s EP-ima uoฤi turnira 2024. kojemu ฤe domaฤin biti Njemaฤka. Takoฤer, sliฤice ฤe raditi i za muลกki Euro 2028., Euro za ลพene 2025. i finale Lige nacija do 2028. godine.
Ako ste veฤ briznuli u plaฤ nostalgiฤno se prisjeฤajuฤi davno okonฤanog djetinjstva, ne oฤajavajte. Paninijev dogovor s FIFA-om za Svjetsko prvenstvo, koji talijanska tvrtka ima od 1970., ostaje na snazi i dalje.