DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Što jesti ljeti da ne deblja? Donosimo 7 ideja

Što jesti ljeti da ne deblja? Donosimo 7 ideja

8 minuta čitanja
Kako napraviti savršen rižoto? Donosimo 7 trikova

Kako napraviti savršen rižoto? Donosimo 7 trikova

8 minuta čitanja
Kako da povrće ostane svježe? Donosimo efektivnih 7 savjeta

Kako da povrće ostane svježe? Donosimo efektivnih 7 savjeta

8 minuta čitanja

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Snažna promocija na turističkim tržištima donosi rezultate u teškoj godini

M. P.
Ažurirano: 31 srpnja, 2020 9:16 am
Autor: M. P.
Podijeli
Podijeli

Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su zajedno činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka, ali ipak pokazuje znakove da bi do posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao i županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.

Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi“ ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju“ ciljane skupine koji iskazuju zanimanje za putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more i slično.

Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, videa i članci koji daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.

OznakeapartmanihoteliHrvatskakampovitržišteturizamZadarZadarska županija
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

Arhiva

PELJEŠKI MOST: Nakon 304 godine i 5 dana uz blagoslov i “Himnu slobodi” spojen hrvatski teritorij

1 minuta čitanja
Arhiva

Započeo „Romantični tjedan“ u kraljevskom gradiću Ninu!

2 minuta čitanja
Arhiva

Perica Bukić o vremenu Juge: ‘U Šibeniku je bilo puno Dinamovih navijača zbog nacionalne pripadnosti’

3 minuta čitanja
Arhiva

Vlasnica poduzeća prevarena putem interneta: Splitska policija izdala upozorenje

1 minuta čitanja
Arhiva

Ministar prometa Butković: “Nakon Pelješkog, slijedi most za Pašman. Za 700.000 kuna radi se studija izvodljivosti. Bit će gotova do kraja godine”

1 minuta čitanja
Split: 20-godišnjak osumnjičen za prijevaru i zlouporabu osobne osprave
Arhiva

Split: 20-godišnjak osumnjičen za prijevaru i zlouporabu osobne osprave

1 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?