DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

17 minuta čitanja
Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

19 minuta čitanja

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Snažna promocija na turističkim tržištima donosi rezultate u teškoj godini

M. P.
Ažurirano: 31 srpnja, 2020 9:16 am
Autor: M. P.
Podijeli
Podijeli

Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su zajedno činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka, ali ipak pokazuje znakove da bi do posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao i županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.

Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi“ ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju“ ciljane skupine koji iskazuju zanimanje za putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more i slično.

Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, videa i članci koji daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.

OznakeapartmanihoteliHrvatskakampovitržišteturizamZadarZadarska županija
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

Arhiva

Aco Petrović objavio širi popis igrača za reprezentaciju: Čak četiri igrača Zadra i jedan igrač Splita su na spisku

1 minuta čitanja
Zadar: 44-godišnjak uhićen zbog serije krađa
Arhiva

Zadar: 44-godišnjak uhićen zbog serije krađa

2 minuta čitanja
Arhiva

Ivan Dolček napustio Hajduk i otišao u Slovačku

2 minuta čitanja
Arhiva

KREĆE EUROPSKA SEZONA ZA „BILE“: Renova – Hajduk (15:30 h)

3 minuta čitanja
Arhiva

Splićanin izborio polufinale Challengera u Japanu preko prvog nositelja

2 minuta čitanja
Arhiva

Uskoro Split maraton: ‘Dajemo sve od sebe da imamo jedan svjetski renomiran događaj’

1 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?