Connect with us

Pozdrav, koji sadržaj vas zanima?

Turizam

Dubrovnik i Hrvatska potvrdili turističku vrijednost na tradicionalnom božićnom okupljanju u Londonu

Predblagdansko događanje posvećeno promociji Dubrovnika i Hrvatske okupilo najznačajnije medije i turističke predstavnike u Velikoj Britaniji.

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i Turističke zajednice grada Dubrovnika, održana je promocija Hrvatske i grada Dubrovnika u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Londonu, u četvrtak, 2. prosinca 2021., s početkom u 18.00 sati. Povodom predstavljanja hrvatskih potencijala i novosti u UK, turistički važnom tržištu za Hrvatsku i grad Dubrovnik, nazočnost pedesetak etabliranih urednika i novinara te agenata, dokaz je postojanog interesa britanske turističke javnosti, kao i temelj nadprosječnim očekivanjima u idućoj godini.

Slijedom uvodnih govora, Veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji, NJ.E., Igora Pokaza, Direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Darije Reić i Voditeljice Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika, Sandre Milovčević, ovakvo specijalizirano događanje dodatna je potvrda etabliranosti i prepoznatljivosti raznovrsne turističke ponude grada Dubrovnika i velikih turističkih kapaciteta Hrvatske na britanskom tržištu.

Darija Reić je dodatno naglasila važnost rasta diversifikacije i specijaliziranosti hrvatske turističke ponude u britanskoj medijskoj javnosti te izrazila zadovoljstvo odličnim odazivom najistaknutijih novinara i urednika od BBC-a, nedjeljnog izdanja Daily Maila, Guardiana, Telegrapha do Independenta: ” Uspješnost ovog događanja i iskazani interes svih medija dokaz je da Hrvatska ide u korak s trendovima na UK tržištu, a širokim spektrom promidžbenih aktivnosti nastavit ćemo stimulirati interes Britanaca i u novoj godini te potvrditi zasluženo mjesto među najpoželjnijim destinacijama na sunčanom Mediteranu.”

Sandra Milovčević, Voditeljica Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika potvrdila je vrijednost događanja u još snažnijem pozicioniranju bisera Jadrana, tradicionalnog favorita među britanskim turistima: ”Bogata povijesno-kulturna baština u kombinaciji s prirodnim ljepotama, turističkim sadržajima i brojnim događanjima tijekom čitave godine razlog su što je upravo Dubrovnik najposjećenija hrvatska destinacija na UK tržištu. Povod ovog okupljanja je i zahvala britanskim medijima i turoperaterima na predanosti, interesu i ljubavi za grad Dubrovnik koja traje desetljećima, što nam daje nadu i poticaj za daljnji rast prepoznatljivosti destinacije i ubuduće.”

Nakon uvodnog dijela svečanosti, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je dvije povratne avio karte Jet2.com turoperatera na relaciji London – Dubrovnik i pet noćenja u Hotel Dubrovnik Palace u organizaciji TZ grada Dubrovnika i Jadranskih luksuznih hotela, osvojio Sebastian O’Kelly, novinar nedjeljnog izdanja Daily Maila, jednog od najčitanijih britanskih medija.

Uz upoznavanje gostiju s Hrvatskom turističkom ponudom, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i hrvatska vina uz zvukove hrvatskih skladbi.

Izvor fotografije:

Ostavi komentar

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vas zanimati

Zanimljivosti

Prethodnih dana na društvenim mrežama se proširila vijest da ako se javite na ovaj broj, vrlo je vjerojatno da ćete ostati bez novca. Brojni...

Zanimljivosti

Pogledajte koja internet casina u Hrvatskoj su najbolja, koje online casino ima najbolje bonuse za igrače i imaju najbolje ponude. Igranje casino igara može...

Događanja

Pogoditi dobitne brojeve lutrije san je svakog igrača Eurojackpota. Budući da se lutrija u potpunosti temelji na sreći, nije tako lako napraviti pravi izbor....

Turizam

Ryanair, najveća europska zrakoplovna kompanija, 01. srpnja je proslavila ponovno otvaranje baze u Zadru. S dva bazna zrakoplova, 78 tjednih letova prema 37 odredišta,...