DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Aa
  • Sport
    SportShow More
    Solaris
    Vaterpolisti Solarisa poraženi na domaćem bazenu
    22 ožujka, 2023
    Jadran Split
    Vaterpolisti Jadrana ispustili Vouliagmeni i osvojili samo bod
    22 ožujka, 2023
    Prizmic
    17-godišnji Splićanin u četvrtfinalu Challengera u Zadru
    22 ožujka, 2023
    Raspad Juga u 4/4 i poraz od posljednjeplasirane momčadi Lige prvaka
    21 ožujka, 2023
    Prizmic
    Mladi Splićanin se plasirao u 2. kolo Challengera u Zadru
    21 ožujka, 2023
  • Njuz
    NjuzShow More
    Promet u Splitu: Zabilježeno 190 prekršaja
    23 ožujka, 2023
    Šibenska policija privela dvojicu vozača: Jedan bio pijan, drugi odbio testiranje na drogu
    23 ožujka, 2023
    Zadranin prijavio napad policiji pa vrijeđao policijske službenike
    23 ožujka, 2023
    Uhićeni muškarci koji su se pijani vozili po Primorskom Dolcu i pucali
    23 ožujka, 2023
    Zadrani pozor: U više mjesta u četvrtak neće biti vode
    22 ožujka, 2023
  • Magazin
    MagazinShow More
    Loto 7: Sretan igrač iz Makarske osvojio 7.831,91 eura
    23 ožujka, 2023
    Otvoren 46. Praznik cvijeća u Splitu: Od danas i modne revije
    22 ožujka, 2023
    U Gradskoj knjižnici Juraj Šižgorić u Šibeniku otvorenje izložbe skulptura od palminog drva
    21 ožujka, 2023
    Međunarodni je dan sreće: Hrvati prosječno sretni
    20 ožujka, 2023
    Samostalne i autentične: Kakve su žene koje nose ime Josipa?
    19 ožujka, 2023
  • Županije
    • Dubrovačko-neretvanska
    • Splitsko-dalmatinska
    • Šibensko-kninska
    • Zadarska
  • Ostalo
    • Zdravlje
    • Turizam
    • Događanja
    • Online casina
    • Online kladionice
  • Blog
Trenutno se čita: Građani Trogira putem aplikacije riješili su 244 komunalna problema u godinu dana
Podijeli
Aa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Sport
  • Njuz
  • Magazin
  • Događanja
  • Zdravlje
  • Turizam
  • Blog
  • Casino
  • Kladionice
Pretraži
  • Početna
  • Uvjeti
  • Privatnost
  • Kontakt
Imate već račun? Prijavi se
Pratite nas
Njuz

Građani Trogira putem aplikacije riješili su 244 komunalna problema u godinu dana

M. P.
Ažurirano: 2022/02/23 at 12:33 PM
M. P. Objavljeno 23 veljače, 2022
Podijeli
Foto: Pixabay
Podijeli

Aplikacija Gradsko oko i način na koji funkcionira je primjer dobre prakse, smatra gradonačelnik Bilić.

U prvih godinu dana korištenja aplikacije Gradsko oko, građanke i građani Trogira prijavili su gotovo 300 komunalnih nedostataka i oštećenja koje su uočili. Tijekom 2021. poslali su čak 299 prijava, od čega su nadležni riješili 244 prijave. One prijave koje nisu riješene ili ne spadaju pod nadležnost Grada ili klasifikacijom ne spadaju u manje komunalne probleme, a tek manji dio još uvijek je u realizaciji.

Najviše se prijava odnosilo na komunalne probleme, 81,27 posto, slijede prometni problemi na koje otpada 14,05 posto prijava, 3,68 posto prijava odnosi se na čistoću, a jedan posto su pohvale službama za brzo obavljen posao. Najviše prijava, 36,49 odnosilo se na predio Travarice, inače i najnaseljeniji trogirski mjesni odbor, 29,39 posto na jezgru, a 20,95 posto prijava ticalo se komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema na Čiovu. Najviše se prijava odnosilo na oštećenja javnih površina (15%) i javnu rasvjetu (15%), a slijede prijave vezane uz građevinsku inspekciju (10%) i održavanje gradskih cesta (10%), objavili su na službenoj stranici Grada Trogira.

Foto: Grad Trogir

„Prezadovoljni smo odazivom građana koji vrlo uspješno koriste ovu aplikaciju. Cilj Gradskog oka je da građani sami budu komunalni redari, a da grad bude uredniji, čišći, opremljeniji. Ova aplikacija i način kako funkcionira kod nas je primjer dobre prakse. Hvala i djelatnicima nadležnih gradskih službi što su bili ažurni, što su učinili svoj dio posla da aplikacija radi kako treba i što su komunicirali s onim građanima kojima prijava nije mogla biti brzo riješena. Pozivam sve Trogirke i Trogirane da i dalje koriste Gradsko oko“, poručio je gradonačelnik Ante Bilić.

Korištenje „Gradskog oka“ je jednostavno. Nakon preuzimanja i pokretanja aplikacije (ili ulaska na web stranicu), slijedi jednostavna registracija, odabir grada te prijava kvara u samo nekoliko koraka – potrebno je učitati fotografiju kvara ili oštećenja, navesti lokaciju/adresu, unijeti kratki opis problema i podnijeti prijavu. Posebnost aplikacije je ta što građanin u svakom trenutku zna u kojoj fazi je obrada njegove prijave, tko ju je zaprimio te na e-mail dobiva obavijest kad je kvar otklonjen.

Možda će vas zanimati

Promet u Splitu: Zabilježeno 190 prekršaja

Šibenska policija privela dvojicu vozača: Jedan bio pijan, drugi odbio testiranje na drogu

Zadranin prijavio napad policiji pa vrijeđao policijske službenike

Uhićeni muškarci koji su se pijani vozili po Primorskom Dolcu i pucali

Zadrani pozor: U više mjesta u četvrtak neće biti vode

Oznake aplikacija, Gradsko oko, komunalni problemi, Trogir
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Email Isprintaj
Popularno
Sport

Shorter tricom zaledio Zadar i donio Splitu važan trijumf

K. K. K. K. 20 ožujka, 2023
Poslovođa nije uplaćivao utrške trgovine u kojoj je radio: Novac zadržao sebi
Mladi Splićanin se plasirao u 2. kolo Challengera u Zadru
Mladić u Drnišu htio plaćati praznom bankovnom karticu pa bježao
Međunarodni je dan sreće: Hrvati prosječno sretni
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas

Copyright © 2023. Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.

  • Početna
  • Uvjeti
  • Privatnost
  • Kontakt
Dalmacija Portal Dalmacija Portal
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?