DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Kako kombinirati vino i hranu? Donosimo 7 pravila

Kako kombinirati vino i hranu? Donosimo 7 pravila

8 minuta čitanja
Kako hodanje po prirodi utječe na zdravlje? Evo 7 koristi

Kako hodanje po prirodi utječe na zdravlje? Evo 7 koristi

8 minuta čitanja
Kako prepoznati dalmatinski mentalitet? Evo 7 osobina

Kako prepoznati dalmatinski mentalitet? Evo 7 osobina

8 minuta čitanja

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Forbes uvrstio Mljet među pet idiličnih mediteranskih otoka, idealnih za bijeg od gužve i masovnog turizma

M. P.
Ažurirano: 4 veljače, 2021 9:31 pm
Autor: M. P.
Podijeli
Podijeli

Američki časopis Forbes uvrstio je Mljet među pet neotkrivenih mediteranskih otoka za putnike koji vole istraživati destinacije “izvan utabanih staza”, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), piše SD.

U članku Forbesa navodi se uz ostalo da su mnoga prekrasna odredišta na obali Sredozemnog mora i dalje neistražena, među kojima spominju i Mljet i još četiri “idilična otoka, savršena za one koji traže bijeg od gužve i masovnog turizma”, prenosi direktorica HTZ-ovih predstavništva u SAD-u Ina Rodin.

Mljet je u članku predstavljen kao savršeno mjesto za sve posjetitelje željne aktivnog odmora, gdje mogu istraživati Nacionalnog park Mljet, kupati se, pješačiti i voziti bicikle mnogima stazama na tom otoku.

Ljubiteljima povijesti i kulture preporuča se istraživanje Polače, jednog od najstarijih naselja na tom otoku, poznatom po palači iz doba Rimskog carstva.

Uz Mljet, na popisu tih pet otoka na Mediteranu su još grčki Syros, španjolski Tabarca, Kerkennah uz obalu Tunisa te Kekova u Turskoj.

Osim Forbesa, iz HTZ-a dodaju da je i svjetski turistički vodič Lonely Planet u sklopu članka s pregledom četiri auto rute u jugoistočnom dijelu Europe, naveo i vožnju od Dubrovnika do Crne Gore, opisujući je da “oduzima dah”.

Komentirajući te i slične objave o Hrvatskoj i njezinim destinacijama u najpopularnijim američkim medijima (Forbes, The New York Times, The Washington Post), direktor HTZ-a Kristjan Staničić kaže da i to potvrđuje poziciju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije na američkom tržištu.

“Iako je veća realizacija turističkog prometa s dalekih tržišta trenutno otežana, naša prisutnost i vidljivost u američkim medijima važna je za buduće trendove i putovanja”, ocijenio je Staničić.

OznakeForbesMljetotokturizam
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

Arhiva

Nadareni vratar koji je branio za Hajduk u juniorskoj Ligi prvaka, sada je na vratima Šibenika

1 minuta čitanja
Arhiva

Visoka pobjeda Torcide za opstanak u elitnom društvu

1 minuta čitanja
Arhiva

U dubrovačkim osnovnim školama trošak za električnu energiju narastao i do 250 posto!

1 minuta čitanja
Split Zadar prijenos
Arhiva

Luka Božić ostaje u Zadru

2 minuta čitanja
Arhiva

Trener Juga nije zadovoljan igrom ‘svojih’ Francuza: ‘Nama je teško jer nemamo tu kvalitetu’

5 minuta čitanja
54-godišnjak postao žrtvom takozvane 'phishing' prijevare: Izgubio gotovo 2.000 eura
Arhiva

54-godišnjak postao žrtvom takozvane ‘phishing’ prijevare: Izgubio gotovo 2.000 eura

1 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?