DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Forbes uvrstio Mljet među pet idiličnih mediteranskih otoka, idealnih za bijeg od gužve i masovnog turizma

M. P.
Ažurirano: 4 veljače, 2021 9:31 pm
Autor: M. P.
Podijeli
Podijeli

Američki časopis Forbes uvrstio je Mljet među pet neotkrivenih mediteranskih otoka za putnike koji vole istraživati destinacije “izvan utabanih staza”, izvijestili su u četvrtak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), piše SD.

U članku Forbesa navodi se uz ostalo da su mnoga prekrasna odredišta na obali Sredozemnog mora i dalje neistražena, među kojima spominju i Mljet i još četiri “idilična otoka, savršena za one koji traže bijeg od gužve i masovnog turizma”, prenosi direktorica HTZ-ovih predstavništva u SAD-u Ina Rodin.

Mljet je u članku predstavljen kao savršeno mjesto za sve posjetitelje željne aktivnog odmora, gdje mogu istraživati Nacionalnog park Mljet, kupati se, pješačiti i voziti bicikle mnogima stazama na tom otoku.

Ljubiteljima povijesti i kulture preporuča se istraživanje Polače, jednog od najstarijih naselja na tom otoku, poznatom po palači iz doba Rimskog carstva.

Uz Mljet, na popisu tih pet otoka na Mediteranu su još grčki Syros, španjolski Tabarca, Kerkennah uz obalu Tunisa te Kekova u Turskoj.

Osim Forbesa, iz HTZ-a dodaju da je i svjetski turistički vodič Lonely Planet u sklopu članka s pregledom četiri auto rute u jugoistočnom dijelu Europe, naveo i vožnju od Dubrovnika do Crne Gore, opisujući je da “oduzima dah”.

Komentirajući te i slične objave o Hrvatskoj i njezinim destinacijama u najpopularnijim američkim medijima (Forbes, The New York Times, The Washington Post), direktor HTZ-a Kristjan Staničić kaže da i to potvrđuje poziciju Hrvatske kao poželjne turističke destinacije na američkom tržištu.

“Iako je veća realizacija turističkog prometa s dalekih tržišta trenutno otežana, naša prisutnost i vidljivost u američkim medijima važna je za buduće trendove i putovanja”, ocijenio je Staničić.

OznakeForbesMljetotokturizam
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

Arhiva

Rebić prošao bez teže ozljede, ipak, izgubljen za listopadske reprezentativne akcije

2 minuta čitanja
Arhiva

Hajduk u nedjelju igra protiv Osijeka u Gradskom vrtu

1 minuta čitanja
Arhiva

Zadranin pijan vozio pa se zabio u ogradu

1 minuta čitanja

Šibenik umalo priredio šok europskoj Rijeci: Rijeka – Šibenik 2:1 (0:1)

2 minuta čitanja
Arhiva

Dubrovnik proglašen najboljom kongresnom destinacijom

3 minuta čitanja
Arhiva

Na Marjanu podignuta zastava Europe unije

1 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?