Jedna od najpopularnijih sportskih kockarnica u Europi, FAVBET, odlučila je ovih proljetnih mjeseci provesti istraživanje u kojem će saznati koji su hobiji njegovih korisnika u Hrvatskoj. Spomenuto istraživanje obuhvatilo je i neke poznate ličnosti, pa je, stoga, jedna od ispitanih bila Lidija Bačić.
Ova 37-godišnja Splićanka poznata je pjevačica koja je u fokus javnosti stigla 2005. godine osvajanjem drugog mjesta u glazbenom šou, Hrvatski idol. Lidija je već godinama ambasador Favbeta, a u istraživanju je iznenadila odgovorom kojim hobijem se bavi.
Izvršni direktor Favbeta, Andriij Matiukha, objasnio je kampanju: “Uvijek nastojimo našim korisnicima pružiti više od same platforme za igranje. Brend kampanja ‘Favbet – kul baš kao i tvoj hobi’ posvećena je upravo tome – ogromnom svijetu zabave, stvorenom zahvaljujući modernim tehnologijama i odgovornom odnosu prema igračima. Zahvaljujem našoj slavnoj ambasadorici Lidiji koja nastavlja podržavati dobrotvorne i promotivne aktivnosti Favbet-a, izlažući dobrobiti naših proizvoda sve većem broju hrvatskih korisnika.”