DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

17 minuta čitanja
Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

19 minuta čitanja

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Dubrovnik Pass u 2022. oborio sve rekorde

M. P.
Ažurirano: 3 siječnja, 2023 3:49 pm
Autor: M. P.
Podijeli
Foto: Dubrovnik Pass
Podijeli

Dubrovnik Pass, digitalna nadogradnja nekadašnje Dubrovačke kartice i novo Smart City rješenje Grada Dubrovnika, u prvoj godini uvođenja bilježi rekordne rezultate.

Bruto prihod od prodaje Dubrovnik Pass-a u 2022. godini premašio je 45 milijuna kuna, nadmašivši time i bruto prihod zabilježen 2019. godine. Uvažavajući činjenicu da je ova digitalna zajednička ulaznica u kulturne i spomeničke atrakcije Grada predstavljena tek krajem lipnja, kao i činjenicu da je turistički promet 2022. godine dosegnuo razinu od 80 posto referentne 2019., puni učinak projekta moći će se ocijeniti tek na osnovi rezultata ostvarenih u 2023. godini.

Unatoč navedenom, financijski rezultati novog pristupa, u kojem se koriste prednosti digitalnog sustava te se u realnom vremenu prilagođava potražnji, pokazali su se vrlo uspješnima u iznimno kratkom roku, pa je Dubrovnik Pass potvrdio opravdanost već u prvom mjesecu uvođenja. U srpnju 2022. ostvareni su prihodi od prodaje u iznosu od 5.965.870,00 kuna i s indeksom 106 u odnosu na isti mjesec 2019. godine.

U kolovozu i rujnu 2022. prodaja Dubrovnik Pass-a nastavila je rasti te su zabilježeni najbolji rezultati još od uvođenja projekta 2010. godine. U kolovozu je prodano 33.796 dnevnih, trodnevnih i sedmodnevnih inačica ove ulaznice, odnosno 11.541 više u odnosu na kolovoz 2019. godine, dok su prihodi od prodaje iznosili 8.974.800,00 kuna s indeksom 157. U rujnu je rekord ponovno oboren. Posjetitelji Dubrovnika kupili su 36.683 digitalnih ulaznica s ostvarenim prihodom od prodaje od 9.830.350,00 kuna (indeks 152). Usporedbe radi, u promatranom razdoblju 2019. prodano je 25.018 komada ili 11.665 primjeraka manje. Veća prodaja zabilježena je i u listopadu, studenom i prosincu 2022. godine.

Podsjetimo, Grad Dubrovnik je tijekom prve polovice godine proveo projekt digitalne transformacije i rebrendinga Dubrovačke kartice. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.

Od početka nove godine Dubrovnik Pass dostupan je po novim cijenama – 35 eura za dnevnu, 45 eura za trodnevnu i 55 eura za sedmodnevnu inačicu ulaznice.

OznakeDubrovnikDubrovnik Passrekordturizam
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

Arhiva

Kod Posedarja zaustavljen recidivist: Kažnjen sa 7 dana zatvora

1 minuta čitanja
Arhiva

Nakon Italije, je li i Portugal na redu? Donosimo pet najvećih posrtaja u povijesti kvalifikacija za svjetsko prvenstvo

6 minuta čitanja
Arhiva

Predstavljena knjiga “23_ Ni ovo nije bija moj dan”

1 minuta čitanja
Arhiva

Jug nakon nove drame i raspucavanja osvojio Kup Hrvatske, Kharkov tragičar

7 minuta čitanja
Arhiva

Hajduk bez poraza završio pripreme u Istri! Bez pobjednika protiv kluba koji je igrao Europu

1 minuta čitanja
Arhiva

Karoglan nakon remija u Maksimiru: “Volio bih da osvježimo ekipu, ali neću kukati…”

4 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?