Dubrovnik Pass, digitalna nadogradnja nekadaลกnje Dubrovaฤke kartice i novo Smart City rjeลกenje Grada Dubrovnika, u prvoj godini uvoฤenja biljeลพi rekordne rezultate.
Bruto prihod od prodaje Dubrovnik Pass-a u 2022. godini premaลกio je 45 milijuna kuna, nadmaลกivลกi time i bruto prihod zabiljeลพen 2019. godine. Uvaลพavajuฤi ฤinjenicu da je ova digitalna zajedniฤka ulaznica u kulturne i spomeniฤke atrakcije Grada predstavljena tek krajem lipnja, kao i ฤinjenicu da je turistiฤki promet 2022. godine dosegnuo razinu od 80 posto referentne 2019., puni uฤinak projekta moฤi ฤe se ocijeniti tek na osnovi rezultata ostvarenih u 2023. godini.
Unatoฤ navedenom, financijski rezultati novog pristupa, u kojem se koriste prednosti digitalnog sustava te se u realnom vremenu prilagoฤava potraลพnji, pokazali su se vrlo uspjeลกnima u iznimno kratkom roku, pa je Dubrovnik Pass potvrdio opravdanost veฤ u prvom mjesecu uvoฤenja. U srpnju 2022. ostvareni su prihodi od prodaje u iznosu od 5.965.870,00 kuna i s indeksom 106 u odnosu na isti mjesec 2019. godine.
U kolovozu i rujnu 2022. prodaja Dubrovnik Pass-a nastavila je rasti te su zabiljeลพeni najbolji rezultati joลก od uvoฤenja projekta 2010. godine. U kolovozu je prodano 33.796 dnevnih, trodnevnih i sedmodnevnih inaฤica ove ulaznice, odnosno 11.541 viลกe u odnosu na kolovoz 2019. godine, dok su prihodi od prodaje iznosili 8.974.800,00 kuna s indeksom 157. U rujnu je rekord ponovno oboren. Posjetitelji Dubrovnika kupili su 36.683 digitalnih ulaznica s ostvarenim prihodom od prodaje od 9.830.350,00 kuna (indeks 152). Usporedbe radi, u promatranom razdoblju 2019. prodano je 25.018 komada ili 11.665 primjeraka manje. Veฤa prodaja zabiljeลพena je i u listopadu, studenom i prosincu 2022. godine.
Podsjetimo, Grad Dubrovnik je tijekom prve polovice godine proveo projekt digitalne transformacije i rebrendinga Dubrovaฤke kartice. Uvoฤenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omoguฤena je jednostavnija prodaja, kupnja, oฤitavanje te kontrola koriลกtenja, ekonomiฤnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinลกkih aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.
Od poฤetka nove godine Dubrovnik Pass dostupan je po novim cijenama โ 35 eura za dnevnu, 45 eura za trodnevnu i 55 eura za sedmodnevnu inaฤicu ulaznice.