Dogus Grupa službeno je pokrenula radove na izgradnji hotela s pet zvjezdica u zgradi stare tvornice Maraska, nekadašnjem sjedištu tvornice pića Maraska u Zadru. Ova vijest svakako veseli, obzirom da je zgrada dugo stala netaknuta, odnosno nisu se na njoj odvijali nikakvi radovi.
Osim toga, završetkom uređenja ovog hotela Zadar će dobiti uistinu ekskluzivni smještajni kapacitet na vrlo atraktivnom položaju.
Povijesno zdanje bivše tvornice, sagrađeno početkom 20. stoljeća, smješteno je uz samu obalu, a nalazi se na ugodnoj pješačkoj udaljenosti od spektakularnog starog grada te svjetski poznatih Morskih orgulja. Zadar, povijesno središte regije Sjeverna Dalmacija, odlična je polazišna točka za putnike koji žele posjetiti idilične hrvatske otoke i nacionalne parkove te istražiti netaknutu ljepotu zadarskog arhipelaga, smatraju iz Dogus Grupe.
– Hyatt Regency Zadar Maraska djeluje kao dio Regency Branda tvrtke Hyatt International Group te je prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Zadarski će se hotel, sa svojih 133 prostranih soba i apartmana, odlikovati prepoznatljivim, elegantnim dizajnom te će nuditi izvrsnu ponudu hrane i pića. Gostima će na usluzi biti i vrhunski spa i wellness sadržaji. Osim toga, hotel će sadržavati i konferencijske objekte te prostore za sastanke koji će dodatno doprinijeti razvoju konferencijskog turizma u Zadru – objasnili su iz Dogus Grupe, a prenosi Turistička zajednica grada Zadra.
Izgradnjom ovog hotela nastavlja se strelovit rast prisutnosti brenda Hyatt u regiji te se on pridružuje već postojećim nekretninama Hyatt Regency u Grčkoj, Turskoj, Bugarskoj i Srbiji. Inače, Dogus Group jedan je od najvećih privatnih konglomerata u Turskoj, a vlasnik je Grand Hyatt Istanbul i Hyatt House Istanbul Gebze. Ovaj će hotel biti treći posjed u vlasništvu Dogusa kojim će upravljati Hyatt.
Otvorenje Hyatt Regency Zadar Maraska hotela planirano je u sezoni 2024. godine, u svrhu čega Dogus Grupa, Hyatt International Group te svi ostali dionici projekta ubrzano surađuju.
Ekskluzivan objekt svakako će upotpuniti i razviti trenutnu hotelsku ponudu na području samog Zadra čime bi grad trebao postati dodatno turistički atraktivan, ali ne samo ljeti već tijekom cijele godine.