Nova edukativna i informativna kampanja tvrtke Čistoća naziva „Cooltura odvajanja otpada“ jučer je predstavljena u Lazaretima.
Kreativnu kampanju odvajanja otpada pobliže je predstavio njen autor, poznati dubrovački umjetnik, ilustrator i grafički dizajner Pero Mrnarević. -„Kampanja podsjeća na potencijal svih nas ponaosob da budemo bolji, kulturniji, osvješteniji; da budemo na razini povijesnog nasljeđa, ili rječnikom mlađih, da budemo – COOL“, istaknuo je autor kampanje koja nas duhovitim i vizualno atraktivnim oblikovanjem odbačenih predmeta potiče na pravilno i odvojeno odlaganje otpada.
-„Pokušat ćemo biti konstanto prisutni, ali ne i dosadni da ne bi postigli kontraefekt, i vjerujemo da će ova kampanja postati jedan dobar temelj za podizanje svijesti o važnosti odvajanja otpada“, poručio je direktor Čistoće Dubrovnik d.o.o. Marko Iveković.
Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković između ostalog je rekao da kultura odvajanja, ali i odlaganja, otpada započinje od svakog pojedinca i da svatko od nas svojim primjerom doprinosi čišćem gradu, ali i održivom gospodarenju otpadom te zašiti okoliša.
Podsjetimo, u okviru kampanje “Cooltura odvajanja otpada” tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada, odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.