Predblagdansko događanje posvećeno promociji Dubrovnika i Hrvatske okupilo najznačajnije medije i turističke predstavnike u Velikoj Britaniji.
U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu i Turističke zajednice grada Dubrovnika, održana je promocija Hrvatske i grada Dubrovnika u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Londonu, u četvrtak, 2. prosinca 2021., s početkom u 18.00 sati. Povodom predstavljanja hrvatskih potencijala i novosti u UK, turistički važnom tržištu za Hrvatsku i grad Dubrovnik, nazočnost pedesetak etabliranih urednika i novinara te agenata, dokaz je postojanog interesa britanske turističke javnosti, kao i temelj nadprosječnim očekivanjima u idućoj godini.
Slijedom uvodnih govora, Veleposlanika Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji, NJ.E., Igora Pokaza, Direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Darije Reić i Voditeljice Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika, Sandre Milovčević, ovakvo specijalizirano događanje dodatna je potvrda etabliranosti i prepoznatljivosti raznovrsne turističke ponude grada Dubrovnika i velikih turističkih kapaciteta Hrvatske na britanskom tržištu.
Darija Reić je dodatno naglasila važnost rasta diversifikacije i specijaliziranosti hrvatske turističke ponude u britanskoj medijskoj javnosti te izrazila zadovoljstvo odličnim odazivom najistaknutijih novinara i urednika od BBC-a, nedjeljnog izdanja Daily Maila, Guardiana, Telegrapha do Independenta: ” Uspješnost ovog događanja i iskazani interes svih medija dokaz je da Hrvatska ide u korak s trendovima na UK tržištu, a širokim spektrom promidžbenih aktivnosti nastavit ćemo stimulirati interes Britanaca i u novoj godini te potvrditi zasluženo mjesto među najpoželjnijim destinacijama na sunčanom Mediteranu.”
Sandra Milovčević, Voditeljica Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika potvrdila je vrijednost događanja u još snažnijem pozicioniranju bisera Jadrana, tradicionalnog favorita među britanskim turistima: ”Bogata povijesno-kulturna baština u kombinaciji s prirodnim ljepotama, turističkim sadržajima i brojnim događanjima tijekom čitave godine razlog su što je upravo Dubrovnik najposjećenija hrvatska destinacija na UK tržištu. Povod ovog okupljanja je i zahvala britanskim medijima i turoperaterima na predanosti, interesu i ljubavi za grad Dubrovnik koja traje desetljećima, što nam daje nadu i poticaj za daljnji rast prepoznatljivosti destinacije i ubuduće.”
Nakon uvodnog dijela svečanosti, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je dvije povratne avio karte Jet2.com turoperatera na relaciji London – Dubrovnik i pet noćenja u Hotel Dubrovnik Palace u organizaciji TZ grada Dubrovnika i Jadranskih luksuznih hotela, osvojio Sebastian O’Kelly, novinar nedjeljnog izdanja Daily Maila, jednog od najčitanijih britanskih medija.
Uz upoznavanje gostiju s Hrvatskom turističkom ponudom, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i hrvatska vina uz zvukove hrvatskih skladbi.