U organizaciji Turističke zajednice grada Dubrovnika, a u suradnji s Jadranskim luksuznim hotelima, od 15. do 19. rujna u Dubrovniku boravi novinarka Elizabeth Brownfield koja priprema reportažu o najboljim hotelima na hrvatskoj obali za digitalno izdanje magazina Forbes, Forbes.com. Tijekom svog boravka u Dubrovniku novinarka će posjetiti najvažnije kulturno – povijesne znamenitosti grada, otok Lokrum i okolicu.
Američku novinarku dočekala je direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Ana Hrnić te joj uz prigodni poklon za uspomenu, zaželjela dobrodošlicu. Ana Hrnić i Elizabeth Brownfield razgovarale su o važnosti američkog tržišta za Dubrovnik i Hrvatsku, oporavku turističkog prometa te gastronomskoj ponudi koju nudi Dubrovnik i okolica. Novinarka je iskazala i zanimanje za program digitalnih nomada, jer je upravo i ona sama nomad te je prije pandemije provela godinu i pol dana radeći iz drugih zemalja.
Novinarka će osim članka o hotelima, koji će biti objavljen u digitalnom izdanju Forbes.com, a koji broji oko 27 milijuna čitatelja mjesečno, napisati i članak o Dubrovniku kao destinaciji, obzirom na veliki interes američkih turista, a čemu svjedoči i ponovni dolazak novinarke koja je u Dubrovniku boravila prije dvije godine.
Promotivne kampanje na američkom tržištu koje provodi Turistička zajednica grada od početka 2021., u suradnji s američkim zrakoplovnim tvrtkama, od promotivnih video materijala do reportaža i advertoriala u njihovim inflight magazinima pokazali su se kao odlična procjena u osiguranju što bolje turističke sezone. Veliki uspjeh upravo je i činjenica uvođenja direktnih letova američkih zrakoplovnih tvrtki United Airlines i Delta Air lines s čak osam tjednih letova koji povezuju SAD s Dubrovnikom.
Američko tržište je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta Dubrovnika, čiji se turisti trenutno nalaze na trećem mjestu top ljestvice najbrojnijih turista u Dubrovniku. Trenutno u Dubrovniku boravi 1 548 turista iz SAD-a, dok je u kolovozu bilo 16 712 američkih gostiju.