Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru od ove je godine obogaćen za još jedan diplomski sveučilišni studij pod nazivom Digitalno komuniciranje.
Razvoj digitalnih znanja i vještina prepoznat je kao ključna kompetencija u brzorastućem svijetu digitalne transformacije. Diplomski studij Digitalno komuniciranje stoga osposobljava studente za obavljanje složenijih poslova koji zahtijevaju bilo kakav oblik komuniciranja u digitalnom okruženju. Glavni cilj ovog studija je zadovoljavanje velike potrebe za stručnjacima tog profila, imajući pritom u vidu trenutno stanje tranzicijskih trendova u Republici Hrvatskoj.
Budući da živimo u svijetu digitalne transformacije koja mijenja naš život, način rada i komuniciranja, za provođenje takve transformacije na tržištu rada neophodan je educirani kadar, poručuju sa Sveučilišta u Zadru. Ispravna primjena znanosti o podacima u svim segmentima društva neophodna je u današnje vrijeme.
Studijski je program usklađen s potrebama tržišta rada i postojećim standardima zanimanja. Poseban je naglasak pritom stavljen na korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija, znanosti o podacima te na komunikacijske vještine koje ubrajamo u transverzalne vještine potrebne zanimanjima u svim sektorima.
Studij traje dvije godine, odnosno 4 semestra a njegovim se završetkom stječe akademski naziv magistar/magistra digitalnog komuniciranja. Više informacija o studiju možete pronaći na poveznici UNIZD.