Premda je naizgled još sve raskopano i teška mehanizacija je na terenu, nazire se kraj radova na rogozničkoj rivi. Trenutno se vrši popločavanje ispred pročelja kuća, a kompletni radovi, kaže rogoznička načelnica Sandra Jakelić, bit će dovršeni sredinom svibnja.
Uređenje rogozničke rive kapitalni je projekt općinske vlasti težak miljune kuna. Započeo je prije pet godina uređenjem glavnog trga, a vrijednost tih radova bila je desetak milijuna kuna. Manji dio rive od 55 metara uređen je prije tri godine i u te radove uloženo je 3,5 milijuna proračunskih kuna. Međutim ova druga faza po obimu radova i utrošenim milijunima teško da je usporediva i s prve dvije investicije, piše Šibenski.
Radovi na dužine dionice od 222 metra započeli su još 2019. godine i odvijali su se u dvije faze. U prvoj fazi, nasipalo se more i izvlačila obalna linija čak osam metara, podignut je i obalni zid. Uređenje cijelog profila od pročelja kuća do obalnog zida sada već ima obrise konačnog izgleda.
Riva izgleda golema, poprilično visoke katnice na rivi izgledaju nešto manje i mnogi će reći da je izgubila mediteranski šarm malog mista, ali je zato dobila prostrane kolničke i pješačke površine, te trgove. Ima i onih koji se bunili zbog rušenja petnaestak metara stare operativne obale koju je prije dvjestotinjak godina napravila Austrougarska i na kojoj je još 1876. godine pristajao tada čuveni austrijski Lloyd i preko 200 lađa. Nezadovoljni građani tvrdili su kako izvedbeni projekt nije usklađen sa smjernicama Konzervatorskim odjelom, te da je riva na tom dijelu izgubila na dubini jer je prije iznosila 4,5 metara, a sada iznosi oko 2,5 metara i tu mogu pristajati samo manji brodovi.
– Dionica koja se upravo dovršava vrijedna je 24 milijuna kuna. Ovaj do sada nazahtjevniji i naskuplji projekt Općine Rogoznica ima i četvrtu fazu. Već na jesen kreće uređenje prostalog dijela rive do mosta u dužini oko 150 metara. I tu imamo jedno usko prometno grlo. Kada i to bude dovršeno   čitavom dužinom rive kolnik će biti širok 6,5 m etara, 2,5 metara širine zauzet  će uzdužni parking, a 2,2 metra izosit će nogostup kojeg do sada bio najproblematičniji. Riješene su oborinske vode, kanalizacije, nove vodovodne cijevi, a bit će postavljene i nove instalacije za nautičare. Uređenjem zone ispred pročelja zgrada dobio se adekvatan prostor za ugostiteljske objekte.- ističe rogoznička načelnica Sandra  Jakelić.
Najzahtjevniji i najskuplji dio uređenja rogozničkog obalnog pojasa bit će rekonstrukcija mosta čija dužna je oko 350 metara. Najduži i najuži dio rogozničkog obalnog pojasa najveći je graditeljski i financijski zalogaj jer se na njemu moraju napraviti i proboji kako bi nesmetano cirkuliralo more i očuvala se ekološka ravnoteža akvatorija.
-Istočni dio mosta dobit će novu ogradu s osvijetljenim rukohvatom, a na zapadnom dijelu predviđeno je nasipanje mora za zelenu površinu, šetnicu i odmorišta s klupama. Mi nemamo alternativu – riva se mora urediti do kraja, što znači ukupno 13.900 metara četvornih. – kaže rogoznička načelnica Sandra Jakelić.
Hadezeova načelnica na odlasku novoj rogozničkoj administraciji i novom načelniku ili načelnici ma tko oni bili i iz koje političke opcije ostavila je projektnu dokumentaciju i odluke predstavničkog tijela za preostali dio još neuređenog obalnog pojasa i teško da se to može zaobići. Do sada su svi radovi financirani isključivo iz proračuna Općine Rogoznica. Možda netko budući pronađe i neke nove izvore financiranja kao što se EU fondovi ili Ministarstvo prometa, ali radovi na rivi se moraju nastaviti kako zbog operativnosti obalnog područja tako i zbog same vizure. Uređeni ogromni dio rive blješti u svojoj veličini i bjelini i kada se usporedi s onim neuređenim dijelom izgleda kao da se radi o dva različita mjesta.
Načelnica Jakelić je sigurna da neće doći do nikakvog zastoja u realizaciji projekta jer sve je postavljeno, kaže, na dobrim temeljima.