DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja
Obavijesti Prikaži više
Font ResizerAa
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Font ResizerAa
  • Početna
  • Magazin
  • Zdravlje
  • Hrana
  • Putovanja

Popularno

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

Gdje uživati u Dalmaciji? Donosimo 9 manje poznatih plaža

17 minuta čitanja
Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

Kako ukiseliti masline? 9 savjeta za savršen okus Dalmacije

19 minuta čitanja

Pratite nas na Fejsu

18kFollowersLike
Copyright 2024 © Filip Media d.o.o. Sva prava pridržana.
Arhiva

Građani Trogira putem aplikacije riješili su 244 komunalna problema u godinu dana

M. P.
Ažurirano: 23 veljače, 2022 12:33 pm
Autor: M. P.
Podijeli
Foto: Pixabay
Podijeli

Aplikacija Gradsko oko i način na koji funkcionira je primjer dobre prakse, smatra gradonačelnik Bilić.

U prvih godinu dana korištenja aplikacije Gradsko oko, građanke i građani Trogira prijavili su gotovo 300 komunalnih nedostataka i oštećenja koje su uočili. Tijekom 2021. poslali su čak 299 prijava, od čega su nadležni riješili 244 prijave. One prijave koje nisu riješene ili ne spadaju pod nadležnost Grada ili klasifikacijom ne spadaju u manje komunalne probleme, a tek manji dio još uvijek je u realizaciji.

Najviše se prijava odnosilo na komunalne probleme, 81,27 posto, slijede prometni problemi na koje otpada 14,05 posto prijava, 3,68 posto prijava odnosi se na čistoću, a jedan posto su pohvale službama za brzo obavljen posao. Najviše prijava, 36,49 odnosilo se na predio Travarice, inače i najnaseljeniji trogirski mjesni odbor, 29,39 posto na jezgru, a 20,95 posto prijava ticalo se komunalnih, prometnih i infrastrukturnih problema na Čiovu. Najviše se prijava odnosilo na oštećenja javnih površina (15%) i javnu rasvjetu (15%), a slijede prijave vezane uz građevinsku inspekciju (10%) i održavanje gradskih cesta (10%), objavili su na službenoj stranici Grada Trogira.

Foto: Grad Trogir

„Prezadovoljni smo odazivom građana koji vrlo uspješno koriste ovu aplikaciju. Cilj Gradskog oka je da građani sami budu komunalni redari, a da grad bude uredniji, čišći, opremljeniji. Ova aplikacija i način kako funkcionira kod nas je primjer dobre prakse. Hvala i djelatnicima nadležnih gradskih službi što su bili ažurni, što su učinili svoj dio posla da aplikacija radi kako treba i što su komunicirali s onim građanima kojima prijava nije mogla biti brzo riješena. Pozivam sve Trogirke i Trogirane da i dalje koriste Gradsko oko“, poručio je gradonačelnik Ante Bilić.

Korištenje „Gradskog oka“ je jednostavno. Nakon preuzimanja i pokretanja aplikacije (ili ulaska na web stranicu), slijedi jednostavna registracija, odabir grada te prijava kvara u samo nekoliko koraka – potrebno je učitati fotografiju kvara ili oštećenja, navesti lokaciju/adresu, unijeti kratki opis problema i podnijeti prijavu. Posebnost aplikacije je ta što građanin u svakom trenutku zna u kojoj fazi je obrada njegove prijave, tko ju je zaprimio te na e-mail dobiva obavijest kad je kvar otklonjen.

OznakeaplikacijaGradsko okokomunalni problemiTrogir
Podijeli ovaj članak
Facebook Twitter Kopiraj poveznicu Isprintaj

Pogledajte i ovo

HNK Šibenik se rastaje sa sedmoricom igrača

1 minuta čitanja
Arhiva

Na graničnom prijelazu Klek pao s 3524 tablete

1 minuta čitanja
Arhiva

Košarkaši Splita laganom pobjedom izborili četvrtfinale Kupa

3 minuta čitanja
Arhiva

Hajdučice upisale visoku pobjedu na gostovanju u Zadru

1 minuta čitanja
Luka Vušković
Arhiva

Pogledajte novi gol Luke Vuškovića u pobjedi Radomiaka

2 minuta čitanja
Dvojica mladića u Pakoštanima napala i ozlijedila starijeg muškarca
Arhiva

Dvojica mladića u Pakoštanima napala i ozlijedila starijeg muškarca

1 minuta čitanja
DalmacijaPortal.hrDalmacijaPortal.hr
Pratite nas
Copyright 2024 © Sva prava pridržana.
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?